Saturday, February 19, 2011

SRK kisses Hrithik's wife

berita hangat !!
Artis kesayangan ramai .. Shah Rukh Khan
telah mencium isteri orang ??
nak tahu dengan lebih lanjut
Jom .. cepat tonton Video di bawah


##

##

##

uikks rileks la. Gimik je. Mane ada Shah Rukh Khan cium isteri Hritik. Setakat peluk sikit je. Normal lah tu.

Hurm, sebenarnya dah lama aku tercari-cari video ni, hari ni baru terjumpa. Aku sungguh terharu dan enjoy sangat tengok gelagat Hero pujaan ku di atas pentas. (Sori takde subtitle tapi still leh paham sikit2 kan? Ok lah tu) Anda tak enjoy? Mungkin anda bukan peminat Hindustan macam saya .. hehe .. (^_^)Y

Ringkasan video;

Merupakan video show 'Zee Cine Awards'. Bila sebut sahaja Zee, pasti korang dah tahu kan yang ianya merupakan channel 108 di ASTRO. So, Rancangan tersebut merupakan Show Penganugerahan untuk filem-filem Hindustan 2010. Dabang telah memenangi filem terbaik. Antara filem lain yang tercalon adalah My name is Khan. Part yang best sekali dalam video di atas adalah semasa Shah Rukh Khan mengajak Hritik Roshan dan isterinya naik ke atas pentas.

Shah Rukh Khan mengajar Hritik cara yang terbaik untuk melayani isteri tersayang.Isteri Hritik sangat terharu dan turut melafazkan I Love You kepada suami tercinta di hadapan para penonton pada majlis tersebut. Selain tarian dan celoteh pengacara majlis (Akshay Kumar), sebagai selingan untuk setiap anugerah, Priyanka Chopra bertugas untuk melakonkan watak-watak utama yang ada dalam senarai pencalonan filem terbaik. Menarik kan?

Belle' : Shah Rukh Khan sangat funny dan berkarisma. He deserved to be dia yang sekarang. Terbaekk lah! Love You SRK (>.<)

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...