Sunday, February 13, 2011

Mari mencekik bersama ku (^_^)Y

Housemate ku Radin. Maceh selalu teman aku mencekik..hehe

Ni petua abah ku. Nak cepat sejuk, angkat tinggi2 mee tu. makin tinggi makin cepat sejuk..hee

Posing jap dengan inner baru..ngee
  
makanan peberet

suke tengok colour air nih.. mmg kaw ar air nih. credit to kedai makan DAUD

Assalammualaikum W.B.T

Terasa cepat nye dah nak hari Isnin. Maka jadual kuliah pun bergerak macam biasa. Kenapa weekend kita hanya ada dua hari? jangan tanya aku sebab aku pun tak tahu jawapannya. Tapi yakin lah pasti ada hikmah disebalik nya. Kalau weekend sehari, sekejap sangat. kalau tiga hari pula, sangat sekejap lak kang weekdays nye.

So memang sesuai sangat lah weekend tu hanya and takkan berubah, DUA HARI sahaja!! Jangan mengeluh dan jangan mengadu. okay? janji? Good Luck menghadapi hari Isnin pada hari esok kawan-kawan seperjuangan. Bekerja dan berstudy lah dengan hati yang Ikhlas. 

Semoga Malaysia terus maju (tiba-tiba). daa~

No comments: