Monday, December 27, 2010

update hari Isnin terakhir tahun 2010

SALAM,
  • Setelah dua hari tak online.
  • ( 2 hari = semalam + setengah hari kelmarin + separuh hari ini )
  • Semalam menyambut besday Cikgu Azali. Best dapat makan mee rebus masakan isteri beliau dan sate Parit Jawa. Habis sekampung kot dijemput meraikan besday beliau. Eh silap, saudara terdekat aje..hee
  • Selesai majlis, malamnya kitorang beramai-ramai bersorak menonton perlawanan Bola Malaysia melawan Indonesia
  • Tahniah! 3-0 tu. Ala bila tengok cara Malaysia main semalam pun dah boleh tahu la boleh menang. Kenapa la nak salahkan si penyuluh Laser yang baik hati tak bertempat tu?? Tak paham betul aku. Syok2 tengok, tiba2 kena stop. Kan dapat percuma pertunjukan bunga Api. (Padahal tahun baru ada seminggu lagi nak sambut)

  • Kalau Malaysia main laser, kan Indon nanti entah apa la pula. Entah2 diorang main pawang kot, takpun baling sumpit terus. Adoi, bukan leh caya tu. Hati2 wahai pemain Malaysia. I Believe.. U can do it!
  • Perasan tak, ada sorang tu pengantin baru maen hebat la. Inai kat tangan pun tak tanggal lagi. Aku rasa, pasni semua pemain Malaysia kena kahwin dulu la baru leh main. Konfem menang besar ( ok joke je)
  • Enough said huh.
  • Baru tadi, aku dapat berita yang tak berapa enak didengar. Harap2 benda tu tak benar. Walau apa pun aku harap dia berjaya dalam apa jua yang dia lakukan!

  • Ei, topi krismas atau aksesori2 yang berkaitan haram dipakai tau! menge-wish pun haram. harap maklum.. aku pun baru aware tentang hal ni

    V (((((((( ^_^ )))))))) V
  • Selamat malam readers. Terima kasih sudi baca blog Azali's Daughter!
Belle' : Berada seminggu terakhir di tahun 2010, mari rancang perubahan baharu pada blog tuk tahun 2011.. amacam ok tak? (gaya akak CT Nurhaliza). Aku dah ada plan..tunggu~

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...