Saturday, December 18, 2010

Segmen : Dulu Aku Nakal !!



  1. Nama sekolah rendah dan sekolah menengah :
    • SK Parit Jawa & Sek Agama Pt Jawa (1994-2000)
    • SMK Bandar Maharani (2001-2003)
    • SBP Integrasi Mersing (2004-2005)
  2. Aktiviti ko kurikulum yang di ceburi :
    • PBSM (sek rendah)
    • Kadet Polis (sek menengah)
    • Lari 4x400m ( with nora, aza, nisaO)
  3. Jawatan yang di sandang dulu :
    • Pengawas
    • Penolong Ketua Kelas
    • Ketua Aspuri
  4. Nama guru kesayangan :
    • sekolah rendah - Cikgu Zailan, Cikgu Hasnah, Cikgu Fakharuddin & sumer lah
    • SMKBM - Cikgu Zubaidah, Cikgu Rohaya, Cikgu Norliza, Cikgu Khazinah, Cikgu Intan & sumer lah
    • INTEM - Cikgu Jaja, Cikgu Rosnah, Cikgu Maon, Ustaz Joha, Teacher Safiah & sumerlah (Mane ley pilih kasih..tak bekkk)
  5. Subjek paling disukai dan tak suka :
    • suka - Add Math!!
    • xsuka - Sejarah (T-T)V
  6. Kawan baik masa sekolah :
    • wana, taibah, hajar, zunur, dayah (6 sekawan)
    • Ain Arshad, zana, nisa 0, awyn, yam, farahain
    • Hanah, ika, fiza, fatin, ayun, anab, syai, wawa, teera
  7. Cita cita masa sekolah dulu : DOKTOR 
  8. Artis feveret masa sekolah dulu : Shah Rukh Khan..hehe
  9. Perkara yang paling tak dapat dilupakan masa sekolah :
    • Tulis surat cinta tuk cikgu tapi nasib baik tak sempat bagi..selamat (miang kot aku dulu)
  10. Jika dapat kembali ke zaman persekolahan , apakah yang ingin dilakukan?? :
    • nak belajar Biology pandai2 sampai dapat AAAAAAAA !!
  11. Ceritakan kenakalan yang tak dapat dilupakan sewaktu sekolah dulu:
    • Adoi payah sikit la. Aku rasa aku sebaik2 insan kot kat sekolah dulu..muahaha (perasan!). Ape ek?
    • mungkin aku nakal bab suka nyusahkan makcik dewan makan kot. Aku jenis yang tak makan sambal. Pedas! Then every pagi Jumaat mesti ada menu Nasi Lemak, which is feveret semua org. Aku pun suka, tapi disebabkan ada sambal, aku jadi tak suka. One day, aku decide.. "mak cik, boleh tak asingkan sambal tuk saya?".. sejak ari tu setiap pagi jumaat, mesti akan ada sepinggan nasi lemak yang lain dari lain khas tuk aku sorang aja. Siap dapat telur rebus sebijik lagi. Special!! hehe. 
    • Oh, baru teringat aku pernah gi terajang seorang classmate aku sebab dia tak abes2 mengacau membe aku. Sampai sekarang tak leh lupa kejadian tu..nanti lah, sampai masa yang sesuai, aku jumpa dia balik, aku mintak maaf bro..mesti ko benci gile kat aku sampai sekarang kan. Malu kot kena terajang ngan perempuan..muahaha. 
Belle : nak join segmen ni? klik la gambar en Ben kat atas tu :)

5 comments:

Rozuan Ismail said...

salam perkenalan..saya rozuan..jom singgah blog saya..

Lulu caldina said...

skrg ni nakal lagi tak?
keep berblogging eh..

SyafiqaNabila said...

Rozuan : Salam. Dah singgah :)

Lulu Caldina : Em still lagi kot..muahaha. Thanks for your support! :))

Cik Kira said...

Salam Perkenalan ! :) haii
skrg nihh nakal lagi x??hihihi
jmput2 la dtg ke blog Cik Kira..
:D

SyafiqaNabila said...

cik kira : salam. Sekarang nye nakal eh? ade lagi kot..sikit2..hehe. Okay, will going there..see you..:))