Saturday, December 25, 2010

Statistik blog syafiqa-belle


Hasil kerja yang tak berapa lembut (keras), akhirnya dapat juga aku maintain kan balik jumlah viewer blog ni. Sejak aku tekad nak berhenti berblog bulan 8 hari tu, memang jatuh merundum statistik blog ni. (padahal memang dari dulu tak ramai viewer pon).

 Tapi tak lama lepas tu, aku aktif berblog semula. 


Macam chipsmore kan. Kejap ada kejap takde.
lalala...begitu lah kalau penulis menulis mengikut cuaca

Y(^__^)Y

ni pulak buffered yang aku baru dapat. Punyalah lama tak dapat 
Buffered Earning daripada En Nuff. 
Syukur Alhamdulillah 
walaupun tak banyak mana..


boleh tahu lah jumlah BE aku.  9 x RM 0.25 = RM ?? 
cepat amek kalkulator saintifik .. hoho

Thanks to my readers especially my beloved followers. 
Tanpa korang siapalah blog ni
Syukran Jazilan ~

3 comments:

M.I.A said...

tinngi btol viewer. congrats. bleh la ajar i lepas ni cmne nak naikkan traffic. huhu

Fatin Husna said...

wah good job..

http://fatinmyprobs.blogspot.com/2010/12/25-random-things-about-me.html

ak tag hang lagi..

syanabel said...

Lis Amir : tak tinggi mane pun, biasa2 aje tu. tips : selalu2 lah join segmen Ben Ashaari..hehe

Fatin!!! yang before2 ni pun aku tak sempat wat lagi..uwaa. but thanks tag..nanti aku melawat belog kau ye..jumpe di sana..:))

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...