Wednesday, December 8, 2010

KK Buntong memang meletop

Hye Blog. Ku baru pulang dari Klinik Kesihatan Buntong, Perak. Tadi belajar about how to diagnose pregnant women, belajar tentang antenatal and child development. Menarik! Tapi yang lebih menarik perhatian ku adalah suasana klinik yang menawan hati ini..hehe (ayat memang tak bleh blah ar). Seyes, klinik baru itu seakan-akan hospital dah aku lihat. Menurut Dr Fauziah (ketua di klinik tersebut), KK Buntong is the biggest Clinic in South East Asia. Wow kan?

Kesian DR Fauziah, kakitangan tak cukup. Ade doktor amek MC, tinggal bape Dr je yang tinggal. Patient plak ramai. Nak ajar kitorang lagi. Tapi dia punya servis, memang tahap 1st class lah. Soft sangat. Ku tabik spring ar kat DR Fauziah!!

hmm.. Nak tengok gambar? Nanti la, aku post kan dalam entri seterusnya. La ni mau solat dulu. (Got class @ 2 PM)

Belle' : Sedapnya Ikan Keli Goreng @ Restoran Cili Hijau.. yummmy.. burp (ops tersendawa pula)

3 comments:

Unknown said...

hi iqah tks for ur comment about kk buntong
saya setuju ngan pendapat iqah.....salam 1 msia

Unknown said...

hi iqah tks for ur comment about kk buntong
saya setuju ngan pendapat iqah.....salam 1 msia

syanabel said...

salam 1 Msia kembali =)

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...