Wednesday, December 22, 2010

duaribusebelas !!

Ada SEPULUH hari je lagi nak masuk 
tahun baru 2011
tertanya-tanya juga aku
apa yang aku dah capai sepanjang Tahun 2010
dan apa yang aku belum capai
ahhh !!
dulu masa time sekolah, iya lah 
belajar ikut tahun
la ni bukan zaman sekolah lagi
belajar pun ikut semester
even ikut tahun pun, awal tahun tu
 start di pertengahan tahun
(paham tak ayat aku? tak paham boleh tanya ye)
jadi nya tak perlu 
jangan mengada-ngada 
nak sambut tahun baru beriya-iya 
nak tanam azam baru segala bagai
ok Belle' ??
tak yah count down pape
terima lah seadanya
You patut start menatang bernama AZAM tu
4 minggu yang lalu
......
( moral of the story = Jom Study! )

Belle' : (^__^")V

~ miss them so much ~

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...